Bestyrelsen stiller forslag om vedtægtsændring af hensyn til vedtægtsmæssighed i fremrykning af tidspunktet for kontingentopkrævning til 1. marts, således at ordene 'i maj måned for indeværende år' udgår af vedtægternes § 8. Såfremt forslaget vedtages, vil bestemmelsen herefter lyde:
'Kontingentet opkræves med en betalingsfrist fastsat af bestyrelsen - dog mindst 20 dage.'
Bestyrelsen ønsker at 1. marts også i 2022 bliver frist for betaling af kontingent. Forslaget til vedtægtsændring kræver 2/3 flertal på generalforsamlingen for at kunne blive vedtaget.